zaterdag 16 februari 2013

Fashion Up Sundays

“Sunday afternoon, 2 O’clock. What to do? Hanging in the couch, coffee and cake with the grandparents, surfing on the computer .. Let WE Fashion.Up YOUR boring Sunday! “
Fashion.Up Sundays is een event wat mede-georganiseerd wordt door collega Taghnee. Onder het mom van 'Wardrobe-detox' verkopen diverse fashionista's hun items; schoenen, tassen, kleding, jewelry etc. via de Facebook-page (en binnenkort webshop!) maar leuker nog, tijdens een real event in Gent (op zondag dus).
Je nagels laten doen, babbelen en kleding passen/shoppen; het kan allemaal tijdens Fashion.Up Sundays. Interesse? Kijk op de Facebookpagina voor meer informatie.

De uitnodiging voor dit initiatief inspireerde mij ook om weer eens goed in mijn kast te duiken en een aantal ongedragen en unwanted items te fotograferen. Want een lege kast is de beste reden om hem weer te vullen met nieuwe items nietwaar?

Dus bij dezen, For sale!
 Zwart (mini)jurkje van het merk Jane Norman. Het jurkje is nauwsluitend met daaraan een soort doorschijnende vleermuismouw. Size S, never worn.
 Zwarte pumps van de Bijenkorf. Maat 38, nooit gedragen. Alle strass-stenen zijn nog intact.
 Enkellaarsjes met panterprint (ponyhaar). Maat 38, 1 keer gedragen op de catwalk. De maat valt meer als een 37. De laarsjes zien er uit als nieuw.
Cocktailring 'Bloem' met pareltje in het midden. Is vrij klein maar ik heb mini-handen dus hij is voor mij nog groot. Ik schat het op een ringmaat 52/53 of maat 17.
 
Interesse in een of meerdere items? Of wil je meer foto's? Laat het me gerust weten bij de reacties. Of doe een goed bod and it's yours!

1 opmerking: