donderdag 25 april 2013

Let's go outside!

Nu het weer langzaam aan steeds beter (warmer! zonniger!) aan het worden is, krijg ik direct zin om het balkon weer mooi te maken. Stefan heeft alles onlangs al gepoetst en ook de bistro-tuinsetjes staan al weer buiten. Verder is het nog een beetje leeg maar daarom heb ik snel wat tripjes richting de tuincentra gepland! En ook Ikea krijgt een steeds groter tuin-assortiment en is dus het bezoeken waard.
Op het verlanglijstje voor in de kleine bloempotten staan diverse kruiden zoals basilicum, munt en peterselie, heerlijke zomer-musthaves voor salades, soepen en drankjes! Verder begint de hortensia alweer een flink aan te groeien en wil ik graag nog wat lavendel planten (heerlijk om een paar plukjes in de kast te leggen of onder je kussen).

Deze prachtige tuin, zwembad en patio foto's (allemaal van Lonny Magazine via lonnymag.com)  zijn alvast erg inspirerend!
p.s. grappig, op de eerste foto's staat overal een vrijwel identieke parasol!

1 opmerking:

  1. Ik heb ook weer helemaal zin nu dankzij de lente (ondanks mijn verschrikkelijke hooikoorts)! Ik heb onlangs mijn tuin half omgespit om alle onkruid te proberen uit te roeien, gesnoeid en geplant. Ik heb al weer zin in alle nieuwe kleuren die gaan komen - de narcissen raken namelijk uitgebloeid. En dan straks inderdaad weer die heerlijke geur van lavendel ... hmmm heerlijk!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen