maandag 2 april 2012

Bad hairdays


Na eeuwige twijfel over wat te doen met mijn haren (blond vs. nog lichter vs. donker), heb ik nu toch besloten mijn haren weer donkerblond te laten verven. In de hoop dat de kleur exact aansluit op mijn natuurlijke haarkleur, heerlijk zonder uitgroei!
Telkens highlights maken mijn haren erg droog maar hoe mooi ik bruin haar ook vind, het is toch niet mijn kleur. Na een maand mis ik alle 'fun' ;)

Bij dezen wat foto's, na deze week zal het er dus weer totaal anders uitzien... (nouja totaal.... je begrijpt het).

Zoiets? Maar dan misschien nog iets donkerder, hier heb ik nog steeds veel highlights. Wat denken jullie ervan?


I have just decided to go back to natural dark blonde hair. It's a battle always, with what to choose. Blonde, highlighted, or dazzling brown hair? I had it all allready. But with my hair so light blonde it is very fragile, while being a brunette just isn't my 'thing'. After a while i just miss having more fun;)

What do you guys think?

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Wat een prinsesje ben je op dat bed! Ik zeg blond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rrrrrrrrrrrroooooooooooooddd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha mijn haar is inmiddels 'donkerblond' maar vind het veeel te donker. Nu al spijt dus... Snel weer highlights denk ik, en een aantal keer wassen in de hoop dat het wat lichter wordt;)

    BeantwoordenVerwijderen