donderdag 26 april 2012

Favorites!

All time favorites, dit model van ZARA. Helaas twijfelde ik zelf in eerste instantie en toen ik ze alsnog wilde halen waren ze er natuurlijk niet meer. Waarom dit model zo mooi is? Het is geinspireerd op echte classics van Louboutin, maar bovenal maakt dit model je benen eindeloos lang (bij voorkeur onder een little black dress). Maar ook onder een spijkerbroek (flaired, straight of skinny) zijn ze prachtig.

All time favorites, these ZARA pumps. Unfortunately I had doubts at first and when i went back to the store they were sold out (offcourse). Why these are so perfect? They're inspired by a real classic Louboutin pair, besides they make your leggs go on forever. Especially underneath a little black dress, but they look really good with jeans als well.


So Perfect! Let's hope to find some good look-a-likes for this summer.

1 opmerking:

  1. True, maar het viel me toevallig gisteren nog op bij een vrouw die voor Nespresso werkt, dat de zijkanten van je voeten (het buiggedeelte zeg maar) natuurlijk precies op het meest heikele punt zichtbaar is. Dat staat dus niet iedereen (weet het van jou natuurlijk niet). Oogt in ieder geval alsof je vrijwel met je voeten letterlijk tot aan de grond zit. Wat natuurlijk bij elke pump zo is (tenzij verhoogd) maar alleen bij deze is dat erg visueel aanwezig.

    En ik heb toch mijn bedekingen bij Zara kwaliteit als het echt schoenen betreft.

    Maar het zijn een paar poepchique hakken wel (en zoals je zegt met bepaalde jeans ook wel 'casual(er)' te dragen).

    Goede keus. Zou jou absoluut staan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen